marți, 19 mai 2015

"Usor de definit"".........




  Imi plac lucrurile frumoase si sunt adesea superficiala. Dar asta nu ma defineste. Alerg dupa visul suprem, visul meu, in care toate lucrurile pe care mi le propun au un final apoteotic. Da, imi doresc cu ardoare un Maserati, dar nu pentru ca a-l detine denota bogatie, ci pentru simplul fapt ca este masina care imi place. .............Mi-am dorit intotdeauna sa fiu in centrul atentiei, sa fiu cantareata, sa prezint o emisiune, orice lucru care m-ar pune in pozitia asta. Acestea erau raspunsuri la vesnica intrebare "Ce vrei sa te faci cand vei fi mare?". Dar la fel de mult imi doresc sa ma plimb pe niste strazi pe care imi arunc pentru prima oara privirea, undeva unde sunt strain pentru toti ce ma inconjoara si de unde sa ma intorc cu amintiri de neuitat.
 Am stat la masa cu barbati total diferiti; unul pentru care nota de plata insemna maruntis, altul caruia ii promisesem ca voi plati eu. I-am privit diferit, dar nu in sensul la care s-ar gandi multi. Pe primul l-am admirat pentru faptul ca a reusit urmandu-si visul si facand cu succes ceea ce si-a propus, iar pe celalalt cu iubire.
 Vreau adesea sa ma aflu pe cele mai fine plaje, langa un hotel de 5 stele, neducand lipsa de nimic, insa un moment in care barbatul de la care tanjesc atentie ma tine de mana  prefacandu-se interesat de visele si dorinetle mele, ma face infinit mai fericita.
  Scopul meu este mare, insa fericirea mea este simpla. Nu sunt usor de definit, asa cum probabil nu esti nici tu.

Un comentariu:

  1. Nu cred ca te caracterizeaza tupeul ci bunul-simt, dar cred ca inca mai poti sa devii macar prezentatoare de emisiune. Cu bunul-simt al tau si daca te invarti prin anumite cercuri, sigur vei fi remarcata si mai devreme sau mai tarziu poate ca vei fi.

    In rest, :). 2 3:37

    RăspundețiȘtergere