miercuri, 9 iulie 2014

Noapte buna................


E din nou seara, din nou mi.am facut loc intre perne si din nou caut o persoana sa ma inteleaga! Nu trece..... Durerea este din ce in ce mai apasatoare. Imi este atat de dor ... Sunt coplesita de amintiri si de disperare ca nu am putut face nimic! As.i fi ales sa ramana aici , cu mine.. Sa nu faca nimic, doar sa fie aici! Nu ma intelege nimeni , doar se prefac ca inteleg! Ma doare si imi este dor! Ingerul meu esti cu mine in fiecare pas pe care il fac, fiecare suflare si bataie a inimii! Te-am iubit , te iubesc si te voi iubi cum nu o voi face cu nimeni altcineva! Imi e dor ! ACUM TU ESTI CERUL MEU.....:(imi pare rau ... ca nu am putut face nimic)... Sper ca acolo unde esti... sa nu ma uiti...MY ANGEL!!!!

                                                               I love you , forever :-*


20 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Rudă? Prieten? Fost iubit? Altcineva? Cine?

      Ștergere
    2. Ce fel de persoană? Te rog spune-mi

      Ștergere
    3. Citeste printre raduri ....parca este mult mai placut sa descoperi deca sa ti se ofere

      Ștergere
    4. Este, doar că am realizat deja cât de bine scrii şi ai şi o imaginaţie bogată care îţi pune cititorii în dificultate. Nu îmi place totuşi să merg la pleneala. Dar totuşi din nou, you fun girl! Scuză-mi eng d baltă, aici intenţionată. I dont say no to games!

      Ștergere
    5. Cititorii mei poti fi innumarati pe degetele de la o mana, iar daca au ramas fideli inseamna ca ma citesc si pe mine prin prisma postarior.

      Ștergere
  2. Hey, Buburuzo, azi eşti îmbrăcată într-o rochie neagră?

    RăspundețiȘtergere
  3. Trage un pui de somn, buburuzuta (dulceaţă)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate dai chix, ca nu mi-o iert! Mai mergi si la muncă azi? Plouă şi la tine în fata blocului?

      Ștergere
  4. Tu plângi de dor, eu de neîmplinire, acru-i vinul pentru că plâng şi de solitudine

    RăspundețiȘtergere
  5. Şi normal că-i înger, ce folos doar nu-i om?

    RăspundețiȘtergere
  6. Da-mi şi mie jumătate din ce spui pe bloc şi regasesti, ba mai mult to the end...

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, e prima dată în viaţa când fac ac gest din prima şi nu mă mai gândesc la consecinţe. îmi ascult inima. trim mail la anonimuldepeblog pe goagal punct com, îţi dau ininte un ne pe care să îl postezi aici şi după numele adevărat. sunt p mobil

    RăspundețiȘtergere
  8. Totul se întoarce împotriva mea că de obicei dar eu nu te am minţit şi am fost sincer. La fel cum îţi pot poveşti pe mail şi povestea cautatul emailul meu e deci p gmail

    RăspundețiȘtergere
  9. Spune-mi ce să fac, că să ştiu.voiam să îţi spun. stau de o ora si jumătate şi nu o pot face decât p mobil. nu îmi displace darce e cu aşteptarea?

    RăspundețiȘtergere
  10. Ti-am spus eu ca anonim vrea sa te cucereasca 😊 😊" Ar fi fericit blegul "

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu imi dau seama ce este in mintea lui .....desi as.i vrea sa stiu asta

      Ștergere
    2. Te-ai prins, Ioane! :) Sincer, ma simteam cam singur pe aici. :)

      Ștergere
    3. Bubu, daca pui mana pe tample, POTI! Absorbi tot. Dar vezi ca am si inima!

      Ștergere
  11. De obicei ma prind bine. ...sunt alpinist 😊😊..si daca te simti singur ar trebui sa incerci cate o fata din cand in cand. ..chiar functioneaza nu sunt doar basme 😊

    RăspundețiȘtergere