duminică, 6 iulie 2014

Copilaria............


   Mi.am adus aminte de copilarie.Imi aduc aminte cu nostalgie de serile de vara cand ne strangeam in fata portii si ne jucam, cand ne jucam pititea, cand nu aveam griji, de papusile mele, de prietenii mei de atunci, de inocenta mea! De iernile cand ne strangeam toti sa ne dam cu sania, cand nu imi pasa daca ma murdaresc sau nu, cand stateam de dimineata pana seara tarziu cu ei, prietenii care atunci erau sinceri,puri!Sunt melancolica,as-i vrea sa dau timpul inapoi sa mai fiu o data copil, sa ma distrez ca atunci ,sa nu imi pese de cum sunt imbracata , daca sunt machiata,sa umblu pe strada libera, imi doresc sa nu imi fi dat seama niciodata de rautatea lumii ! ............Imi e dor

20 de comentarii:

  1. Imi place cum scrii dar trebuie sa schimbi skin-ul pentru ca pur si simplu ma chinui sa citesc. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bubu, de unde esti? Apropo, ti-as citi toate articolele dar daca schimbi font-ul si skin-ul. Sunt foarte frumoase dar e foarte greu de citit. Probabil ca atunci cand tu scrii iti apare pe alb. Hai, ca ai ochiul format!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru aprecieri, si va asigur ca voi lua toate masurile necesare pentru a va asigura conditiile optime.
      Va pup si va imbratisez :-*

      Ștergere
  3. Nice, asa mai merge! De unde esti, Bubu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti ardeleanca, asa-i?

      Ștergere
    2. Uita-te la IP-ul meu, esti din acelasi oras? Confirma sau infirma

      Ștergere
    3. Raspunde la a doua, si tu veux! Chère mademoiselle... Roger that? Yes or no? :P I'm just curious

      Ștergere
    4. Nu fa greseala sa te izolezi! Citindu-ti povestea, am realizat ca de un an incoace ai multe probleme. Unele probabil sunt incercari, altele pot fi explicate si stiintific cred. Capul sus! ;)

      Ștergere
    5. No need to worry, sunt barbati/baieti carora le plac fetele/femeile mai ciudate :))

      Ștergere
    6. Intr-un sens bun, unic chiar. ;)

      Ștergere
  4. Nu exista niciun comentariu contra din punctul meu de vedere, mie-mi place asa cum esti! Esti o femeie demna, aparentele in cazul tau probabil ca inseala. Pana la urma nici nu esti de acuzat c-ai intrat in relatie/relatii si te-ai atasat prea mult. M-am tot intrebat cum de femeile inteligente stau cu barbati care nu le merita dar in perioada recenta am realizat de ce. Esti si mai sensibila, ca o femeie de altfel, pai daca ar fi toate femeile asa... Cred ca nu ar mai avea barbatii cu cine sa se certe. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Jurnalul anonim ;) np, anytime si mai mult, ca tot vorbeai de prieteni virtuali si imi pare rau daca cumva nu sunt chiar pe masura ta, dar sunt sincer sa stii

      Ștergere
    2. Multumesc pentru sinceritate :)

      Ștergere
    3. Esti si intelegatoare iar pentru tine orice are o explicatie

      Ștergere
    4. Si eu fac! Sorry :( Oricum, scrii foarte bine si se vede ca citesti literatura. Chiar se vede ca-ti place. Eu nu citesc decat chestii exacte dar poate mi-as largi orizontul

      Ștergere
  5. Am intrat pe blog dintr-o intamplare, cautam un horoscop pentru mine. :)) 7 iulie 2014 (7/7/7, de 3 ori cifra 7 a destinului) dar o fi intamplare

    RăspundețiȘtergere
  6. I need to take a break. Mi-a facut placere sa conversez! Ne vedem cand ne intalnim. Bye, Lonely Girl! :* (if you allow) Nu mai fii trista! Nu cred ca e starea ta naturala. Lasa ca va fi si mai bine! ;)

    RăspundețiȘtergere