duminică, 28 februarie 2016

Daca...........


 " M-as topi dupa el daca le.ar zambi fostilor mei si daca nu m-ar intreba nimic  dupa aceea...pentru ca ar fi constient de superioritatea lui in fata celorlalti!....M-as certa cu el fericita ca nu tranteste usi si nu imi inchide telefonul in nas in lipsa argumentelor si nu spune prostii cand este derutat. As da orice sa-i aud vocea cand m-ar enerva toti si  doar el ar sti sa ma linisteasca....Mi-ar fi nespus de drag cand m-ar adormi mangaindu-ma pe spate, cu degetele si cu sarutari cuminti. Mi-ar fi greu sa ma uit dupa alti barbati cand el ar sti sa ma faca sa il vreau continuu si sa stau doar langa el si daca plec sa ma intoarca iar si iar....Daca nu mi.ar cere nimic, i-as da tot ce nici eu n.am crezut ca sunt in stare....Daca in sufletul lui ar fi cel mai frumos , n-as pleca niciodata de acolo....."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu