duminică, 25 martie 2018

Lasa cate faci tu mare.....



  Dupa o anumita varsta incepi sa te  schimbi....fiecare are pragul sau , are startul lui .Cred ca al meu s-a produs mult prea devreme , am sarit cateva etape ...ideea este ca mult prea deveme am inceput sa ma maturizez , sa costientizez ceea ce se intampla cu viata mea...Am inceput sa iau lucrurile in serios la o varsta prea tanara.... cand altii ca mine nici nu se desprisesera inca de cuib, eu imi luasem deja zborul ...Atunci parea interesant :libertate, putere de decizie, control asupra lucrurilor...devenea palpitant....Pana la prima lovitura...si a fost grea....mama, ce a mai durut!
  Nici nu stiam cum sa reactionez...am simtit doar ura...multa ura...si in final, cred ca neputinta....Si mi-am zis '' Ce greu este sa fi om mare!''....Atunci am inteles vorbele parintilor...''Lasa ca te faci tu mare si ai sa vezi atunci cum este sa dai de greu!''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu