luni, 29 iulie 2019

Ziua in care ne-am despartit


   Acea zi...credeai ca am uitat? Eu nu uit nimic ce tine de tine, in acea zi mi-ai spus ca nu ma mai iubesti...in acea zi ai incercat sa nu ma ranesti , desi nu aveai cum...Acea zi nu o pot uita...pe langa restul zilelor in care eram fericiti , cat si tristi.
 Cu totii avem o zi pe care ne-o aducem aminte cu lacrimi....lacrimi ce inunda ochii..si pleaca curgand ca o lava pe obraji, arzand din ce in ce, acele lacrimi se racesc la un moment dat.Dar cu toate astea, eu nu pot uita acea zi..A fost ziua in care momentul si vorbele spuse ma depaseau ..cu greu am scos un cuvant ..si ala spus cu durere si dezamagire...Nu am incercat sa te intorci din drumul tau, am stiut ca nu mai vrei nimic cu mine...ca totul s-a sfarsit....Dar stiu cu toate acestea mi-am dat sperante de fiecare data...ca la sfarsit sa ajung iar in momentul in care trebuia sa plec dar nu am facut-o.Si cand nu am avut de ales , am tacut ..mi-am invatat inima sa nu mai planga..si o minteam ca va fi  bine..cand de fapt ea stia ca ii este greu  fara tine ...Asa ca am invatat-o bine....sa nu se mai gandeasca la tine .Dar tot ce a invatat , se strica intr-o noapte plina de lacrimi ..isi aduce aminte si plange de tot ce a fost in trecut ...caci din toate zilele , aia a fost cea mai dureroasa........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu