marți, 1 septembrie 2009

Poate ca sunt fericta dar................si trista in acelasi timp


Septembrie ,hmmmmm luna in care m-am nascut eu acum 20 de ani ,nici nu ma gandeam ca o sa treaca asa de repede timpul .Mai imi spune mama "nici nu imi vine sa cred ca te-ai facut asa de mare ,parca ieri erai un bebe mic si galagios".Dar asta este tipul trece ,si nici eu nu stiu cum am ajuns la 20 de ani .Mda poate uni ma cred nebuna ,dar imi pare rau pentru ca stiu ca nu o sa mai fiu copil ,pentru ca stiu ca o sa inceapa o alta etapa a vietii mele ,cea de om matur.Cea in care esti privit ca un adult ,si chiar daca faci o prostioara esti privit ciudat.Multi spunca acum esti in floarea varstie,eu floarea varstei am considerat la 18 ani ,atunci totul mi se parea de realizat ,viata imi era alta ,pana si cand o prostie spusa ma amuza.Dar nahhhh asta este toti imbatranim putin cate putin si trebuie sa ne bucuram de fiecare moment al vietii fie el cu bune sau cu rele ,fie cu momente mai triste sau mai fericite.Dar haiiiiii gata cu nostalgia pana la urma nu este asa de rau sa faci 20 de ani,o singura data ii faci in viata.Asa ca be happy Bubu si LA MULTI ANI este ce-a mai frumoasa varsta.Pfffffffff 20 ani.Parca cum era melodia de la Voltaj "tanar vreau mereu sa fiu ,sa traiesc asa cum stiu ,ca la 20 de ani fara griji si fara bani".



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu