luni, 27 ianuarie 2014

Asta este pentru tine....

.....pentru cel care mi-a invatat inima sa bata mai  repede si mai incet..in acelasi timp..pentru cel care cu o singura privire imi poate spune totul ..pentru tine, cel care ai facut cerul sa para mai albastu..tu, care ma privesti de parca as fi singura  ta comoara ...
....pentru ca imi mangai chipul cu atat dulceata ...pentru tacerea aceea dinaintea fiecarui  sarut..in care fiecare parte a corpului meu de striga ...pentru toate emotiile pe care le simt atunci cand imi soptesti "te iubesc"...pentru zambetul acela tamp care imi apare de fiecare data cand primesc un mesaj de la tine ...pentru ca te am ..si te mai vreau .
....te simt,si nu ma satur ..pentru ca fiecare melodie ma duce cu gandul la tine ...este inevitabil ...pentru ca iubesc felul in care mergi ,vorbesti..felul in care te imbraci ...felul in care imi zambesti ....te iubesc pentru cum bei apa ...pentru cum mananci...pentru cum dormi...pentru felul in care te superi :* , ori de cate ori zic o tampenie ,iar apoi imi zambesti ..ma ierti... si sa saruti spunand "ce ma fac eu fara tine?"
   Pentru lacrimile pe care le-am varsat de dor , de neputinta,atunci cand ai fost departe de mine ..Pentru fericirea imensa pe care o simteam  de fiecare data cand te aveam  din nou aproape..langa sufletul meu,acolo unde iti  este locul.Pentru ca sti sa fi puternic  si pentru  mine..pentru ca ma poti face sa ma simt femeie si  fetita in acelasi timp ..pentru ca te privesc in ochi ,si simt ca inima mea ,si-a gasit in sfarsit o casa...
                                 Pentru tine........

2 comentarii: