joi, 2 ianuarie 2014

Eu????

    Se intampla sa gresesc, sa am nevoie de putin ragaz ,sa am nevoie de timp petrecut in singuratate.Am zile bune,am zile mohorate,am momente in care a.si plange,am momente in care ma simt de neinvins.Mai sunt zile in care mi se pare ca am ales drumul gresit ,ca poate trebuia  cand trebuia sa alerg  am mers prea incet,ca poate la un moment dat  am dat prea mult si m.am multumit cu prea putin,ca am pierdut ani asteptand o schimbare.Pentru ca nu sunt un om perfect,dar sunt un om sincer.

2 comentarii:

  1. Presupun ca scrii de pe mobil si pe fuga de multe ori, s-atunci se intampla sa mai fie erori gramaticale... Right?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scriu de pe unde apuc :)) .Imi pare rau pentru eventualele greseli , promit ca le voi modifica in timp :)

      Ștergere