joi, 17 septembrie 2015

El...............


  Pe el l-am vrut  pentru ochii lui..pentru ce am vazut in ei....psihologii spun ca oamenii cei mai dorit sunt cei ai caror atitudine exprima mister.....asa mi.am explicat de ce l-am ales.Era o apa adanca si frumoas, era un peisaj dramatic....stia puterea privirii sale si nu se ferea sa te priveasca . Avea gesturi controlate , zambetul ii era studiat , exceptand momentele in care  radea cu pofta la vreo gluma , atunci parea un copil fericit , toata masculinitatea diabolica se transforma intr-o fragilitate de copil....era un copil in multe momente ...Toate din jur observau cat de special era ...si eu le uram pe toate ....uram  pana si ideea ca altele s-au bucurat o clipa de prezenta lui....Reusea sa inhibe si femei si barabati cu ochii  lui hotararti in care oricine putea vedea barbatul salbatic si fara limite ...ma dorea pentru simplul fapt ca vroia sa il iubesc ....atat egoism dulce ....Stia foarte bine cine este si nu dadea doi bani pentru parerile  societatii, i se pareu convingeri de oameni mici si lipsiti de viata 

Un comentariu: