sâmbătă, 19 septembrie 2015

Stari..........



 Si o sa ai si tu momentele tale de glorie si momentele tale de cadere ....si o sa te simti aleasa aleselor pentru ca la putin timp  sa crezi ca nu ai noroc la barbati...Si pe tine o sa te faca sa te simti speciala, o sa-ti arate putin din lumea lui , atat cat sa crezi ca faci parte din ea ,pentru ca intr-o zi sa-ti tranteasca usa in nas si sa te lase umflata de plans dincolo de ea. Bucura-te  ca azi este doar al tau ...pentru ca maine sigur te va insela...........Cum de unde stiu? ...pot sa fiu chiar eu aceea ....noi ne-am despartit , dar am ramas prieteni ..Si relatia noastra sa bazat pe pasiuni comune ....si ele au disparut....stii cum este....dintr-o pasiune  in alta ajungem pasionali. Depinde doar de mine sa mai vreau....si eu sunt destul de libera....Asa ca bucura-te repede si nu pierde timpul sa-mi demonstrezi mie si lumii intregi ce relatie minunata aveti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu