duminică, 18 octombrie 2015

Despre tine..............



  " Ma surprind cateodata intrebandu-ma cum mai esti ....cand ai zambit ultima data si daca a fost un zambet sincer....daca ai plans in ultima vreme si din ce motiv.....sau cand ai simtit ca nu ma poti continua fara o imbratisare si de la cine ai cerut-o.
Alteori spun o gluma si imi amintesc cum suna rasul tau ......sau povestesc ceva si incerc sa-mi desenez in minte expresia fetei tale ......nu am uitat nici zambetul incurcat si nici felul in care iti incruntai sprancenele.
 Sa sti ca vorbesc mult cu tine in ultima vreme....te iau cu mine in gand oriunde merg ...colind orasul fara vreo tinta si ajung aproape intodeauna in locurile in care ma purtai tu de mana.
Ieri m-am opriti in fata acelui bloc in scara caruia mi-ai furat saruturi in multe seri reci de noiembrie......inca mirosea putin a tine...sau asa mi sa parut mie....Apoi am plecat spre cafeneaua unde ne intalneam mai mereu ...si am comandat o cafea cu lapte.....a patra masa, de la geam , era ocupata , asa ca am ales alta,......cumva, asta m-a facut sa imi aduc aminte ca tu nu-mi mai apartii.
Azi am stat cateva zeci de minute pe a doua banca de pe bulevard si am depanat amntiri.....mai sti cand....? Si imi desenez in minte zambetul tau smecheresc si privirea care ma idemna a joaca. Aveam mainile reci si as fi vrut sa mi le mai pot piti in captuseala gecii tale albastre ........... Cateodata tresar cand iti aud numele strigat de pe alte buze....stiu ca este aproaope imposbil....dar intorc capul ........si de fiecare data raman acelasi om dezamagit.
  Nu-i cam ciudat tot ce iti spun? ....stiu ca nu ai stii ce sa imi raspunzi.....La urma urmei , tu mi-ai calcat pe inima si eu tot nu te-am scos de acolo....sau, mai exact , te-am pastrat in amintire pentru ca , fizic , plecasei dianinte sa imi dau eu seama........Urmele pasilor tai se mai observa inca daca privesti cu atentie ....Ma rog nimeni nu a mai incercat sa ma priveasca asa cum o faceai tu ....si nici sa ma iubeasca ...Nu am vrut sa le dau sansa ....ma gandeam ca poate , ar fi mai cinstit sa ma vindec mai intai de tine.

Dar, uite-ma acum ....in mine se mai vorbeste si azi despre tine "

4 comentarii:

  1. Exceptand imbratisarile parintesti, deci in cazul celorlalte mereu va conta o singura imbratisare. Vindeca-te de el, CU EL!

    RăspundețiȘtergere
  2. De cine sa se vindece?......o ador pe fata asta enigmatica.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare intelege ce poate sau vrea. :) Enigmatica pentru unii, bine spus.

      Ștergere
    2. Pentru mine este....poate pentru tine nu, daca ai reusit sa o cunosti mai mult decat prin intermediul blogg-ului

      Ștergere