miercuri, 4 noiembrie 2015

Egalitate............





"Nu am crezut niciodata in egalitatea dintre barbat si femeie ... mai mult de atat , nici macar nu mi am dorit.o .. cred ca femeia " cosmo " nu s.a vrut ceea ce este ci mai degraba o femeie complexa , capabila sa faca si cariera si sa tina caminul ... cred ca sunt lucruri la care barbatii se pricep mai bine oricat de revoltate ne dam : sofeaza mai bine ,iau decizii logice , sunt mai puternici fizic si nu le ingheata picioarele la temperaturi de 22 de grade :))) ..... eu stiu ca barbatul meu poate sa si gateasca si sa faca curat , dar nu o sa l las niciodata sa o faca , asa cum el stie ca eu pot cara 5 plase de cumparaturi pline, ca pot sa imi mut mobila in casa sau sa crap lemne, dar nu o sa ma lase niciodata sa o fac ...si totusi parca ceva nu e ok : sunt prea multi barbati pensati si prea multe femei neepilate ...zic si eu ..."

Un comentariu: