miercuri, 12 noiembrie 2014

Copacii mor in picioare................


  Dupa a nu stiu cata oara, mi-am dat seama, ca nimeni, indiferent de calitate, cantitate, statut , trecut sau prezent, nu este de neinlocuit, ci din contra, indiferent cat doare, imi dau putere sa le duc pe picioare singura in continuare si privind inainte, viata imi curata si triaza "fortat" oamenii din jur...pentru ca eu n-am stiut a taia in carne vie sau stopa raul din fasa...nu, rautatea, falsitatea, prefacatoria si "lipeala" lumii nu mi va innegri sufletul si fura bunatatea, insa m-a determinat ca acum sa lupt si investesc doar in mine ceea ce am oferit altora, fara a mai trai dramele si povestile lor, pentru ca atunci cand ei rad, eu plang....ii plang si ma plang... "cine a avut, o sa mai aiba"...am sa tin minte asta mereu, insa la fel nu o sa uit cat de putini , execrabil de putini sunt cei cu care merita sa mai "impart" bucati din mine ...si acelora va multumesc, direct sau indirect...la fel cum si celor care ati disparut treptat si sistematic... copacii mor in picioare!
  PS: pentru cei pe care de-a lungul vietii v-am "cumparat" si v-am vindecat, ati facut toate "paralele"! ma bucur ca eu nu sunt si n-am sa fiu for sale...pachete, cadou sau in gama "black friday"....dupa atatea esecuri personale, nu-mi ramane decat sa va urez "succesuri"!

Un comentariu: