joi, 8 ianuarie 2015

Doctor de suflete............


   Inainte de a avea o datorie fata de altii, am o datorie fata de mine! Sunt constienta de asta. Sunt constienta ca eu sunt principalul stalp al meu, principalul zambet, principala bucurie, principala bunatate, principala forta! Mai ales forta! Acea forta de care am nevoie sa ma ridic, sa inaintez si sa fac fata tuturor.
Eu sunt. Cu toate astea, nu inteleg de ce-mi simt sufletul nelalocul lui. Il simt apasator.....il simt ingandurat..... si nu-mi place.Si ma lupt zilnic sa il fac sa fie bine.....sa se bucure, sa spere si sa creada. Sa nu mai fie asa nelinistit. Nu este o lupta usoara, ca de-ar fi multi oameni ar fi fericiţi acum.
Cand sufletul nu este bine, intreaga lui stare se transmite si asupra ta. Este inevitabil.....dar trebuie vindecat. Trebuie tratat. Trebuie inteles. Trebuie incurajat. Trebuie mangaiat. Trebuie imbratisat....Si nimeni nu are cum sa-ti vindece sufletul mai bine decat tine!............O meserie grea este si aceea de doctor de suflete! Mai ales cand este vorba de al tau!

3 comentarii: