sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Si .....ma intreb.......



   Si ma intreb ce face cealalta?.....Te face sa razi?.....Arata traznet in costum de baie?....Se machiaza strident si te saruta apasat?.....Poate are parul lung si coafat perfect, fara suvite jucause si obraznice....Are ochii verzi?....Poate se imbraca pe hustul tau si poarta culoarea ta preferata. Se fereste de frig in cafenele rafinate?....Este inalta?...Merge ca un model pe tocuri?....Poate iti face cu ochiul, seducatoare si sigura pe ea....Are gesturi de diva si se uita relaxata la filmele de groaza?...........Eu nu pot sa fiu ca ea....Eu miros a carti si dorinte copilaroase ....Imi este teama de filmele de filmele de groaza si bocesc la alea de dragoste....Nu stiu merge pe tocuri....si ma impiedic si fara ele ...In fiecare zi cand ma trezesc , am o freza noua, si cateodata imi las parul ciufulit si naravas, impletit cu rafale de vant si vopsit cu raze de soare...Ador ploaia si ma acopar cu Toamna, sub frunze si melci...Imi fardez pleoapele cu vise si-mi rujez buzele cu zambetele pe care mi le gasesti in buzunare....Eu scriu doar....Eu nu pot sa iti ofer sa iti ofera ea.

Un comentariu: