miercuri, 28 ianuarie 2015

Sweet dreams............



  Am plans, am fost ranita, am permis sa fiu jignita si judecata . S-a profitat cu nesimtire de bunatatea si de naivitatea mea.......Am adunat prea multe in suflet: griji, regrete, doruri, tristete, lacrimi neplanse, dezamagiri, incat toate m-au determinat sa ma interiorizez.....In ultimul timp, am stat mai mult singura, am meditat si am reflectat. Am vizitat locul meu de liniste de unde, am si scris acest ultim articol . Mi-am facut ordine in ganduri, m-am automotivat si incurajat, si m-am oprit putin asupra oamenilor din viata mea. ......Nu imi place ce vad si sunt dezamagita....asa ca am inceput "curatenia de primavara" mai devreme 
Daca ma uit in urma, vad oameni pe care i-am lasat sa plece si nu am incercat sa ii opresc, pentru ca m-am lasat influentata . De cate semnale de trezire as-i fi avut nevoie ca sa imi dau seama de ce fel de oameni am in jurul meu?! Bineinteles, ca viata mea nu depinde de ei si de nimeni altcineva in afara de parintii mei. ...Nici nu vreau sa mai imi amintesc, desigur, nu acum. ...Sper in continuare la o minune. ....Ma incurajez ca intr-un final imi va fi bine!

Un comentariu: