joi, 16 aprilie 2015

Enigmatica...............



 Nimeni nu trebuie sa stie ce ma doare , nimeni nu trebuie sa imi planga de mila....Nu imi afisez grijile si problemele in fata tuturor....doar cei din familie mi le cunosc ....dar asta nu ineamna ca in totalitate...uneori le pastrez doar pentru mine.
Putini oameni stiu ce ma doare, ce imi lipseste si cat sau pe cine iubesc.....putini oameni cunosc misterele ascunse in sufeltul meu....da nu ii condamn ca eu am ales sa fie asa....am ales si am pierdut....Nu am incredere in multi oameni...nu am incredere in cei care se declara perfecti si buni....am selectat o parte din ei....si recunosc "perfectiunea" ma sperie ............Nu am incredere in cei care imi povestesc doar lucruri bune ....pentru ca am invatat ca fiecare ascunde un defect ....fircare ascunde o poveste....si o slabiciune 

Un comentariu: