duminică, 1 februarie 2015

Just letters.............




    Stiu ca sunt o persoana iresponsabila si dezordonata in ganduri. Stiu ca eu sunt fata aia timida si de multa ori retrasa. Stiu ca sunt inchisa in propriul suflet , si mai stiu ca singura m-am ingradit in mine, m-am zidit ca sa ma apar atunci cand ei mi-ar fi atins inima. Sunt un om , am un suflet inocent si pur , nepatat inca de viata haina. Rad la orice gluma banala si ma supar din orice prostie, dar imi trece repede. Imi place sa ofer zambete si sa impart fericire, vreau sa las in urma mea , pe unde trec, amintiri deosebite si frumoase, pentru ca oamenii sa-si aminteasca mereu de fata aia plina de viata si sperante. Vezi, eu nu am nimic special. Eu nu sunt ca celelalte fete , regina frumusetii, tipa aia nebuna, grijulie sau atenta. Eu sunt o zapacita incurabila, fac aceeasi greseala de o mie de ori si niciodata nu ma invat. Nu am nimic interesant sa-ti povestesc din viata mea, deoarece este plictisitoare , dar as-i putea scrie o poveste doar ca sa te amuz. Daca m-as indragosti nebuneste de tine, ai ajunge sa fi scris intr-o carte. Da asa este, as-i scrie o carte despre tine. Pentru ca atunci cand mi se pune pata, ajung sa iubesc cu adevarat, sa dau tot din mine, chiar si sufletul . Niciodata nu mi-am putut exprima sentimentele prin vorbe, pentru ca sunt timida si mi-e teama, de aceea am scris, mereu am scris. Ti-as putea dedica poeme, te-as putea pune in poezii si ai traii vesnic in cartile mele. Dar ..atat. Nimic mai mult nu as avea sa-ti ofer.Nu sunt plina de bani. Singura mea bogatie imi sunt scrierile . Eu am doar o inima si un suflet. Nu stiu sa cant , sa dansez. Nu ti-as putea decat scrie , ti-as scrie sentimentele mele, ti le-as dedica in versuri compuse cu iubire. ...............Eu doar scriu..atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu