miercuri, 18 martie 2015

Degeaba.................



  Degeaba arati bine daca te porti ingrozitor.... degeaba ai un zambet perfect daca rostesti doar cuvinte rele. Nu ma surprind cu nimic barbatii care se lauda si nu ii lasa pe ceilalti sa vorbeasca, nu ma surprind barbatii perfecti care isi doresc o femeie de casa, linistita si timida. Ma scot din minti (in sens pozitiv) barbatii care ma citesc dintr-o privire, ma apuca de mijloc atunci cand mergem pe strada si ma lasa sa aleg, imi ofera putere atunci cand am nevoie si mi-o fura la momentul potrivit, pentru a imi surprinde simturile! Ma atrag barbatii de la care am ce invata pentru ca asa imi doresc sa ajung la nivelul lor, cei care imi ofera libertate si informatii pentru a imi hrani dorinta de a inainta si de a ma ridica.

Un comentariu:

  1. Sau care va manipuleaza, nefiind vorba de aia draguti suparati. Devine tot mai evident ca vietile unor femei sunt minciuni si isi neaga sentimentele puternice! Pentru ele sexul e mai important. O viata avem, nu? Pe care o negam in neadevar.

    RăspundețiȘtergere