joi, 5 martie 2015

Oameni....caractere multiple..........




  Si poate am fost si eu un om care a creat probleme si tensiuni, dar nu am fost niciodata unul rau. Nu am intors spatele nici atunci cand omul respectiv mi-a gresti. Nu sunt orgolioasa si nici nu port pica, am invatat sa va iert pe toti pentru lipsuri si in final sa ma iert pe mine. Stiu ca sunt oamenii care iti pot oferi tot ce ai nevoie si cauti fiindca au ce oferi, si mai sunt si oameni care nu pot oferi mai mult decat niste sentimente limitate.....De multe ori m-am suparat pe ei fiindca nu le intelegeam reactiile si nu-mi explicam de ce sunt indiferenti, dar am inteles intr-un final ca iubirea mea era prea mare pentru ei, fiindca iubirea lor era limitata de factorii care nu ii puteau stapani. Nu vor oferi niciodata ce vei oferi tu, fiindca nu au ce ai tu. Ne impartin in multe categorii, iar sufletul este al tau, doar ca nu toti il au plin.

5 comentarii: