joi, 19 martie 2015

Nostalgie.............




  A trecut ceva vreme de cand nu am mai scris ... si sincer nici nu speram sa se intample ceva care sa imi aduca aminte cat de mult imi place asta .........De cateva zile ma gandesc la prietenie si la cat de importanta este ea pentru mine . Intalnesc zii de zii persoane noi cu care comunic sau nu dar care imi lasa o impresie despre ei si mi se intampla sa gasesc prietenii acolo unde nici nu ma asteptam............Acum prietenii vechi au ramas acolo unde le e locul , unii mai ascunsi decat altii , dar inca acolo . Si chiar daca nu ma intorc prea des sa privesc peste umar la persoanele care mi-au schimbat viata , atunci cand o fac sentimentele revin la fel de puternice ca atunci ......Sincer acum mi-as dorii sa ma intalnesc cu aceia care poate m-au uitat si sa le spun : " Multumesc ! ".....Poate sunt inca imatura si nostalgia momentelor trecute ma ameteste putin dar sunt ferm convinsa inauntrul meu ca nu o sa uit niciodata de ei ... .Mi-e dor de vremurile acelea dar nu imi pare rau ca s-au dus ... acum sper doar ca in viitor sa privesc cu aceasi bucurie spre trecut si sa zambesc .

Un comentariu: