joi, 15 mai 2014

O clipa poate schimba viata...........


      Daca  m.ar intreba cineva in acest moment ce ma nemultumeste la viata mea sau ce simt ca imi lipseste as-i raspunde scurt si sec: EU INSAMI. Cum vine asta? Asa bine. Imi lipseste EU-ul  meu linistit si calm, rabdator si intelegator pe care l.am pierdut nu stiu cand  si nici nu stiu unde  si in nu stiu ce conditii. Imi este dor de omul spontan care obisnuiam sa fiu, om care a fost inlocuit de cineva pe care nu il mai recunosc,  cineva mereu stresat si obosit. Timpul liber s.a transformat in timp pentru zacut si pentru singuratate, caci am ajuns sa prefer singuratatea in locul oamenilor in speranta ca imi voi regasi veselia si pofta de viata in liniste absoluta. 
  Oamenii din jurul meu  au in permanenta asteptari , critici si nemultumiri.Iar eu? Cu mine cand ramane? Cine imi vindeca sufletul de fiecare data cand este calcat in picioare? Cine sufera in locul meu? Cine se lupta pentru mine? Tot eu. Cu fiecare noua lupta mai pierd cate un pic din mine.Si am obosit.
  Nu ma mai recunosc..... si ma vreau inapoi.........

4 comentarii: