duminică, 25 mai 2014

Mi-e dor ..............



    

   Mi-e dor de lucrurile marunte.....in plus, mi-e dor de o imbratisare, mi-e dor sa adorm fara vise si sa ma trezesc zambind tampa cu gandul ca lumea este atat de frumoasa...viata este mult mai frumoasa cand vrei sa te indragostesti...sa vrei sa ai goluri in stomac, sa vrei zambete furate si tineri de mana... ce ciudat nu ?? lucruri simple ..chiar banale dar care te fac fericit.... am realizat ca in sfarsit sunt pregatita pentru ceea ce nu credeam ca voi mai fi vreodata... brusc am inceput sa ma gandesc cum era odata....chiar si 20 de telefoane pe zi doar sa ne auzim vocea... am inceput sa vreau sa ajung in camera si sa nu adorm singura, sa gasesc pe cineva care sa imi spuna "bine ai venit!", sa ma ia in brate si sa ma simt in prezenta sa in al noualea cer....oare nu cu totii ajungem la un moment dat sa ne dorim o astfel de normalitate?

  O fi varsta de vina sau... ce ?? nu am nici cea mai mica idee... ma tot intreb si nu gasesc un raspuns.. poate pentru simplul fapt ca sunt nostalgica zilele acestea...tot ce se poate.. ce ciudata este si viata asta..sunt fericita si implinita si aici ma aflu exact acum unde mi-am dorit, lucrurile se aseaza pe zi ce trece si totusi imi lipseste ceva... si lipseste destul de mult..nu sunt intreaga..oare suntem facuti ca niciodata sa nu fim multumiti cu ce avem?? sau... oare nu suntem niciodata complet fericiti daca nu iubim?? suntem meniti sa ne dorim intotdeauna sa impartim totul cu cineva... sa ne strigam durerea, implinirea, succesul sau esecul.... suntem construiti sa ne gasim perechea potrivita, acel cineva care sa imparta aceleasi ganduri cu noi, acel cineva care sa ne inteleaga pasiunile si nebuniile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu