vineri, 30 mai 2014

Propriile reguli.............



   Nu cersesc atentia nimanui, aceasta este regula mea........N-am nevoie de lingusitori, de compatimire, de oameni care stau pe faza pentru a-mi critica greselile.
Imi vindec singura ranile, ma plimb cu genunchii juliti sub soare si nu-mi pasa de parerile celorlalti. La un moment dat oamenii nu-ti dau de ales: pierzi increderea, nu mai ai chef de jocuri puerile, nu mai poti pierde timp cu barfe si impresii..........Suport durerea cat pot eu, sunt zile in care plang, zile in care ma simt puternica dar niciodata n-am sa ma complac.
Vreau mai mult, vreau sa dispara ranile si sa merg inainte...........Vor arunca cu pietre, ma vor lovi cu priviri, dar cui ii pasa? Nu ma vindeca vorbele altora, ma vindeca perseverenta mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu