luni, 19 mai 2014

Ce cred eu despre om si experienta mortii........



   Fiecare fiinta ce moare este imbogatita spiritual cu o experienta pe care cei in viata nu o au si nu au acces la ea. Fiinta sufera un proces de transformare, de trecere la un alt nivel de existenta in care corpul fizic se intoarce in ciclul naturii iar sufletul se intoarce in Dumnezeu.
 Cred ca, mai departe, experienta poate fi influentata de bagajul energetic al existentei sub forma umana dar cred ca experienta mortii este una purificatoare si se trece la un nivel superior de constiinta si intelegere a existentei. 
 Cred ca, dupa moarte, fiinta experimenteaza altfel timpul, spatiul si comunicarea, comuniunea cu celelalte fiinte. Eu, de exemplu, cred ca un om drag ce a murit, are acces la experientele mele de viata, la gandurile si sentimentele mele si comunicarea intre noi este una nemijlocita, de obicei doar de la mine catre fiinta ce a murit iar in sens invers, la nivel rational, decodific semne si intuiesc raspunsuri din partea cealalta, insa totul depinde de filtrul ratiunii si al sensibilitatii mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu