sâmbătă, 25 octombrie 2014

Litere seci............



  Ai simtit vreodata că vrei din adancul sufletului sa spui ceva dar vorbele sunt nesemnificative? Ti-ai facut vreodata planuri in minte de genul “o să ajung acolo si o sa ii spun tot ce gandesc” dupa care ai realizat ca nu mai ai ce in fata acelei persoane? Te-au sfasiat vreodata pe dinauntru cuvintele pe care nu ai mai stiut sau nu ai mai putut sa le spui? Sunt sigura ca da…asta doare cel mai tare. Cand ajungi in fata omului caruia ai avea atat de multe sa ii spui ai amutesti, cand lacrimile se pun baraj impotriva oricarui cuvant care vrea să iasa, cand inima te amuteste si cand simti ca toata tacerea din univers apasa pe umerii tai cu toata greutatea si lumea incepe sa se sfarseasca in secundele alea. Cuvintele care mor inainte sa se nasca ucid suflete… De multe ori mi-am facut planuri inainte sa ajung in fata ta si nici macar o singura data nu am reusit sa le indeplinesc. As fi avut atat de multe sa iti spun dar la naiba, amestecul asta de litere seci nu ma ajuta deloc, cum sa se fi inventat inca ceva care sa exprime ceea ce simt eu cand insusi sentimenul asta s-a nascut in mine de curand? Cum sa poata cuvintele spuse de altii sa arate ceea ce doar eu simt in fiecare parte din corp de cand te iubesc? Si tu ai avut momente in care nu mi-ai spus nimic…si ma intreb, oare in tine ce cuvinte au murit inainte sa se nasca? In mine au murit multe fraze ca “te iubesc” , “am nevoie de tine” , “esti tot ce am”, “sunt aici pentru ca aerul devine insuportabil in lipsa ta” , “vreau sa ma strangi in brate pana cand iti voi spune eu sa te opresti”, “saruta-ma ca si cum de asta ar depinde viata ta”, “nu ma lasa sa plec”, “iubeste-ma si nu ma lasa fara tine, te rog”. Au murit toate nespuse si le simt trupurile apasandu-mi greoi pe inima, daca nu vrei sa ramai…macar ajuta-ma sa le ard inainte sa pleci. Daca ceva ma seaca.....alea sunt cuvintele pe care ochii tai nu m-au lasat sa ti le spun.

Un comentariu: