sâmbătă, 11 octombrie 2014

Nu te voi uita niciodata ....................



  Inca nu stiu cum sa incep! Mi l-ai luat prea devreme! Port cu mine in fiecare secunda o durere imensa pe care de multe ori o ascund.. De ce acum? De ce? De ce mi l-ai luat acum cand aveam atatea lucruri sa-i arat, cand aveam atatea de trait impreuna, acum cand trebuia sa-mi fie alaturi ,sa ma ajute, sa ma protejeze, sa ma sfatuiasca, sa-mi zambeasca, pur si simplu sa fie prezent! M-ai facut sa ma simt atat de neputincioasa, eu, eu care eram atat de puternica ,acum nu mai sunt nimic! E nu mai rad cu sufletul.. Eu nu mai ma bucur de nimic! Nu stiu sa mai fiu fericita... Nu imi gasesc locul..nu mai sunt eu..El, era sustinerea mea! Era toata lumea mea, tot cerul meu, centrul universului meu.. Il simt , il caut cu disperare prin casa, afara, in oras.. Il vad ... Si dispare...Imi este dor si ma doare si sunt disperata! Te-am iubit, te iubesc , te voi iubi si nu te voi uita niciodata My Angel............

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu