joi, 2 octombrie 2014

Despre persoane frustrate.


  Vi s-a intamplat pana acum sa cunoasteti persoane frustrate, persoane care pur si simplu nu isi gasesc loc in societate deoarece sunt intr-un major conflict in primul rand cu ele insasi si bineinteles si cu cei din jur.Dar cand aceasta “boala” atinge ultimele stagii,simptomele se agraveaza si atunci putem vorbi despre ''obsesie''.
Devin obsedate de o anumita persoana.Atat de obsedate incat ar face orice pentru a putea afecta in vreun fel acea persoana.Aceste persoane trebuie ignorate,pentru ca nimic nu le cauzeaza o mai mare durere decat faptul ca sunt ignorate.Aceste persoane nu inceteaza sa ma uimeasca prin mojicii,pe care sunt capabile sa le faca,prin mahalagisme si copilarii.De obicei acesti « oameni » sunt extrem de imaturi si lipsiti de orice limite.Au replici superficiale,nu stiu sa aprecieze ceea ce conteaza cu adevarat la o persoana,considerand ca atata timp cat cineva nu este asemeni lor,adica mojic,vulgar,rau,hain,calomnios nu este « cool ».Orice om care da dovada de bun simt,bunatate,care este ingaduitor cu aceste persoane nu valoreaza nimic.Sunt destul de inteligenta,suficient de matura si puternica incat sa nu bag in seama si sa nu raspund la nimic ce vine din partea lor.Am o viata mult prea minunata incat sa mi-o stric cu lucruri de nimic.Ma bucur alaturi de familie si prietenii pe care ii am si care sunt intotdeauna langa mine si daca am asta,am tot ce imi pot dori si ce nimeni nu imi poate lua.Nici o mojicie din partea unui om “bolnav” nu ma va afecta vreodata si sper sa inteleaga chestia asta,dar de fapt sa faca cat le permite prostia sa faca!
  Acestea fiind spuse le doresc insanatosire grabnica tuturor “bolnavilor” si sa speram ca vreodata se vor vindeca complet si nu vor ramane cu sechele.

O seara frumoasa tuturor ............

3 comentarii: