miercuri, 8 octombrie 2014

O viata avem..........


   Apreciem doar dupa ce pierdem o persoana...asta este un lucru concret....Dar de ce trebuie neaparat ca cineva sa nu mai existe ca sa o apreciem? De ce regretam apoi ca nu ne-am dezvaluit sentimentele, ca nu am imbratisat si nu am sarutat acea persoana indeajuns?............De ce doar dupa ce ignoram, respingem sau pierdem o persoana prin comportamentul nostru urat regretam plecarea acelei persoane din viata noastra?:..........Asa suntem noi , oamenii "construtiti"...............Clipa trecuta este oricum mai frumoasa si apreciata dupa trecerea timpului ............Insa amintirile fac bine dar si rau..........Cat de bine ar fi daca am putea lasa mai mult de la noi, sa iertam si sa apreciem o persoana mai mult.......dar mai ales la timpul  potrivit.
Eu, de exemplu, daca m.as mai putea intoarce in timp sau daca My Angel ar mai trai inca....l-as strange tare in brate cu toata fiinta si i-as spune cat de mult il iubesc ......da il  voi iubi mereu ....chiar daca nu mai este.....Eram copila si poate ca nu am stiut sa ii arat cat de mult tineam la el ....Imi este dor......imi este un dor teribil de vremea aceea.....................Si in prietenie este la fel, nu numai cu disparitia (moartea) persoanelor dragi..........
  Inainte credeam ca atunci cand iubesti nu ranesti acea persoana, insa am realizat cu timpul ca toti oamenii gresesc ....cu gandul sau cu fapta, mai devreme sau mai tarziu. Pentru ca asta este legea firii ..nu vrem sa gresim sau sa ranim insa o facem . Important este sa constientizam cat rau putem face prin comportamentul sau prin vorbele noastre, sa regretam , sa ne cerem iertare cu tot sufeltul, sa incercam sa nu mai repetam greseala si sa fim mai buni ....sa ne indreptam comportamentul ...sa aratam la momentul potrivit ceea ce sititm .........
 Orgoliul strica orice tip de relatie, ar fi bine sa incercam si sa il lasam deoparte uneori....apreciaza persoanele de langa tine, arata-le  si spune-le ca tii la ele!.....Timpul nu poate fi dat inapoi, nu risca sa pierzi pe cineva drag! Poate fi prea tarziu daca pleaca de langa tine si de cele mai multe ori omul isi da seama de sentimente ( doar) dupa ce pierde acea persoana!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu