miercuri, 8 octombrie 2014

TU esti si vei ramane imaginea mea.................


  Daca asta ar fi ultima data cand "vorbim" ( stiu ca vorbesc singura.....dar te simt)  ti-as spune sa fi fericit ...Ti-as spune ca nu am uitat nimic din ce am simtit sau ce sa intamplat intre noi, poate doar am reusit sa ascund (sper...) .Ti-as spune ca inca imi amintesc fiecare zambet pe care ti l.am provocat si fiecare "te iubesc" pe care mi l.ai spus printre saruturi pasionale sau chiar printre lacrimi, chiar daca poate ai spus.o de 1000 de ori ....Ti.as spune ca inca imi amintesc fiecare privire pe furis, fiecare mic detaliu din toata iubirea noastra......nu spun relatie, pentru ca a fost mai mult decat atat, am fost trup si suflet a ta, si tu al meu. Ti-as spune ca atunci cand cineva ma intreaba de "marea mea iubire", imi amintesc de cand mi.ai spus acele versuri: "Ai fost si  vei ramane marea mea iubire", si ca de fiecare data cand vorbeste de "dragostea vietii sale", chipul tau imi apare in gand ....si ca inca imi compar fiecare iubit cu tine . TU esti si vei ramane imaginea mea pentru perfectiune, pentru iubire, pentru tristete.....pentru tot 

Un comentariu: