marți, 24 iunie 2014

Am uitat...........




   Am uitat sa fim fericiti. Acum toata viata luptam pentru mai mult, ne uitam in jurul nostru si ne comparam, privim cu invidie si ura orice persoana care este mai bogata ca noi si desi venitul creste nu realizam nici atunci ca nu este corelat cu fericirea.
Am uitat sa ne bucuram. Acum ne imbarcam in costumele primite de la societate. Ne punem pe fete mastile care ne acopera zambetul si jocul interior. Suntem seriosi, responsabili si atunci cand se intampla sa zambim, corectam aceasta greseala imediat, revenind la figura serioasa si matura, a persoanei care am devenit.
Am uitat sa ne privim si trecem in graba unul pe langa celalalt ignorand faptul ca suntem toti unul, crezand in individualism. Am uitat sa fim unitari, sa ne sarim in ajutor atunci cand unul dintre noi pateste ceva.
Am uitat de bunele maniere. Acum vorbim cu tu, chiar si persoanei de 70 de ani. Acum ne lipim de scaunul pe care l-am dobandit pentru ca era liber din metrou si nu-l oferim bartanei care abia a intrat pe usa. Toata lumea isi intoarce privirea, toti o vad dar nimeni nu o accepta. Acum aruncam cu vorbe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu