joi, 5 iunie 2014

Ultimele lui cuvinte........................




   "M-am dus la petrecere si mi-am adus aminte ce mi-ai spus. Mi-ai cerut sa nu beau alcool. Asa ca am baut un Sprite. . Am facut o alegere sanatoasa si sfatul tau a fost corect, asa ca toate celelalte pe care mi le dai mereu. 
  Cand petrecerea in cele din urma s-a terminat, multi si multe s-au urcat la volan fara a fi in conditii de a conduce. Eu m-am dus linistit la masina, cu certitudinea ca ma voi intoarce acasa in pace. Nici nu mi-am imaginat ce ma astepta, mama.
Acum sunt intins pe astfalt, si aud un politist spunand “ tanarul care a provocat acest accident era beat”. Mama, vocea lui pare asa indepartata. In jurul meu este o balta de sange si..incerc din rasputeri sa nu plang. Pot sa aud medicii spunand “baiatul asta nu mai are nici o sansa”. Sunt convins ca celalalt baiat care conducea la o mare viteza, a decis sa bea si sa conduca; si acum eu am sa mor.. De ce oamenii fac asta mama? Stiind ca vor ruina multe vieti. Simt durerea cum ma taie ca o suta de lame ascutite.
   Spunei tatei sa fie tare, barbatii nu plang; si Alexandrei.....spunei ca o iubesc. Cand ma voi duce in cer, o sa am grija de voi toti. Cineva trebuia sa-l invete pe acel baiat ca nu este bine sa bei si sa conduci. Poate daca parintii lui i-ar fi spus, nu as fi pe moarte acum.
Respir din ce in ce mai greu, simt asta. Mama, acestea sunt ultimele mele clipe si disper. As.i vrea sa te pot imbratisa, sa-ti spun cat de mult te iubesc, mama. Si Alexandrei...mie dor de ea. Asa ca…va iubesc...adio."

2 comentarii:

  1. Cred ca ai avut nevoie de mare putere sa scrii asta. ....eu nu pot decat sa ma bucur pt tine. ...este un pas spre vindecare. .....vindecare alexandra. ..nu uitare. 😊😊

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere