joi, 26 iunie 2014

Imi spunea bunica.............



“ Se vede cand o femeie este iubita. Pe langa frumusete, ea stie ca are un barbat pe care se poate baza. In viata trebuie sa-ti pastrezi independenta, nu este bine sa astepti banii barbatului pentru a merge la cumparaturi sau la salon. Niciodata n-am depins de un barbat, am lucrat pe camp de cand ma stiu. M-am ingrijit pentru mine si pentru sotul meu, care zburda de fericire cand ma vedea aranjata pentru a iesi in sat. Barbatul potrivit nu te va compara cu celalte, crezi ca in sat nu erau alte domnisoare mai frumoase? Crede-ma, cand iubesti si realizezi ca cineva ar face orice pentru fericirea ta, cand vezi cum ochii ii sclipesc cand te intalneste, realizezi ca esti o femeie minunata.
Barbații au aceasta putere care inca n-au invatat sa o foloseasca pentru a ne vindeca sufletul: cu o privire, cu cateva vorbe, ne fac sa ne simtim splendide si pentru noi este de ajuns, putem muta muntii din loc.
Tine minte, femeia care se place asa cum este poate face orice .”

I love you grandma :-*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu