joi, 5 iunie 2014

Clasic...................



    Se pare ca sunt una din persoanele alea clasice care inca mai crede doar in iubiri implinite... ceva de genul: casatorie, casa, copii...dar oare poti sa inlaturi pur si simplu sentimentele pentru un om doar pentru simplu fapt ca numai este al tau ca el/ea sa plictisit de tine ??..... Este simplu sa judeci si sa crezi ca iubirile sunt autentice doar la lumina zilei, cum zic alti.. m-am saturat de dragoste... si de oameni idioti care cred ca iubesc... si de aceia care cred ca eu nu o fac. Iar cand spun ca m-am „saturat”, inseamna ca mi-a ajuns sa mai astept... nu ca am avut prea multa dragoste si n-am avut ce face cu ea...dar macar am vazut si stiu ce inseamna sa iubesti cu adevarat prin sacrificii nu doar vorbe aruncate in vant cum fac majoritatea din ziua de azi.. n-ai iubit daca n-ai plecat mai departe... sau se poate spune ca n-ai iubit cu adevarat... Doare sa fii pe partea cealalta a trotuarului cand tot ce iubesti mai mult este chiar in fata ta pe cealalta parte..... Habar n-ai cat de tare doare sa fii cu capul pe umeri si sa pleci.. mai ales atunci cand ti se inmoaie genunchii si ti se umezesc ochii...stiti ce inseamna DUREREA ?! ...Credeti ca ati simtit-o cu adevarat ?!...... Genul ala de durere care nu trece cu analgezice sau cu bautura.. si din cauza careia tot corpul urla ca si cand ar fi parlit la foc mocnit... genul ala de durere de te furnica in talpi... sentimentul ala de nod in gat... mainele umezi si reci... respiratia slaba si cu iz de oftat... undeva in capul pieptului, este arsura.. cea care crezi ca o sa te mistuie....Bine, daca n-ai stat pe partea cealalta a trotuarului simtind cum sangele nu iti mai curge prin vene si daca nu ai ramas pe partea aceea... ei bine, poti sa stii ca poate n-ai iubit niciodata... n-ai iubit niciodata indeajuns incat sa tragi aer in piept si sa faci cel mai greu lucru de pe pamant:......sa pleci mai departe desi doare al dracului de tare sa vezi ca tu vrei si el/ea se gandeste in alta parte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu