luni, 15 septembrie 2014

A venit toamna.. .......................................


  A venit toamna.. a mai trecut un an. Un an in care n-am uitat absolut nimic. Nici macar un zambet si nici macar o lacrima sau vreun gest ... Anul trecut, pe vremea asta....am ales sa plec departe de tot ce inseamna viata mea pana in acel moment......In fiecare an,in fiecare toamna ma gandesc unde sa plec? Sa plec pentru un timp,departe de tot si apoi sa revin.....si apoi sa plec iar! Fac parte din acele persoane care aleg sa plece exact atunci cand celor de langa mine le este lumea mai draga,exact atunci cand ei cred ca mi-am revenit...............De ce? Nu stiu nici eu,poate ca asa am fost obisnuita cu persoanele din viata mea...sa vina si sa plece exact atunci cand nu ma astept...exact atunci cand eu vreau sa ramana pentru totdeauna in viata mea.......Si ce se va intampla atunci cand "cineva" o sa vina si o sa ramana pentru totdeauna,ce se va intampla atunci cand eu .......nu o sa mai vreau sa plec,ci sa raman..........?

Un comentariu: