duminică, 14 septembrie 2014

Nu este nevoie sa dai explicatii..............



  In viata nu este nevoie sa dai explicatii. Prietenii nu au nevoie de ele, dusmanii nu le cred, idiotii nu le inteleg.......Invidia face surzii sa auda, orbii sa vada, dar mai ales face prostii sa vorbeasca!
In fiecare zi isi dau cu parerea despre presupusele evenimente care s-au intamplat sau nu in viata mea, persoane care sa zicem ca ''ma desfiinteaza'' prin cuvinte destul de dure. Constat ca defapt aceste persoane care ma pun la zid si arunca cu vorbe grele in mine nu fac parte din categoria ''sfintilor'' ba mai mult fiecare din ei au cate un ''dosar'' destul de gros sau cate un trecut nu tocmai placut. Toti acesti oameni, nu ma cunosc dar vorbesc despre mine, toti acesti oameni au uitat cine sunt ei defapt! M-am simtit jignita sa fiu venerata de ei in fata dar m-am convins ca sunteti in stare sa faceti scandal doar ca sa va vada lumea vorbind cu mine si ca domnisoarele sunt atat de geloase incat sunt in stare sa fure. Sa va fie rusine! Nu am dat si nu dau prea multa importanta unor persoane din viata mea, pentru ca stiam ca va veni momentul in care ma vor dezamagi si astfel am evitat orice dezamagire, in schimb mi s-a confirmat ca exista "lupi moralisti" si " prietene" binevoitoare! Care se merita, si se potrivesc de minune!.....Ma regasesc din ce in ce mai putin in situatii care sunt de domeniul trecutului. Eu am evoluat, in gandire, in comportament si in a-mi asuma valorile dupa care vreau sa-mi construiesc un viitor. .....Daca unii insista sa traiasca in trecut, nu au decat..............Sunt EU si atat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu