miercuri, 3 septembrie 2014

Tacerile sublime..................


  Nu am iubit niciodata un barbat fiindca a avut cuvintele la el si a stiut de fiecare data ce sa spuna. Am fost mai degraba neinteresata de acesti barbati si dezgustata de cei care vorbeau cu vanitate despre ei si imi insirau o lista intreaga de cuceriri. Nu m-a interesat niciodata cate femei a avut in pat barbatul de care m-am indragostit, ci cat de mult a stiut sa iubeasca o femeie pentru tot ce a vazut in ea.
Nu am iubit niciodata un barbat pentru cuvintele frumoase, ci pentru tacerile sublime, umane, cand se gandea ce sa spuna, si asta nu ca sa ma impresioneze. Nu m-au interesat povestile si falsa modestie. Mi-au placut dintotdeauna barbatii sinceri, care au aparut in fata mea cu sufletul dezgolit; ei au fost cei care m-au indemnat sa le arat sufletul meu dezgolit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu