miercuri, 18 februarie 2015

Iubesc,am curaj,si ma tem................





  Nu este o declaratie intarziata de Valentine's Day, este doar o intamplare pentru care am simtit nevoia sa scriu ..Multumesc omului de langa mine ca exista si ca stie cine sunt cu adevarat si imi arata intotdeauna asta atunci cand eu ,nu ma mai regasesc.Ii multumesc ca este langa mine dupa toate greutatile prin care am trecut si ca stie sa ma aduca mereu inapoi cu picioarele pe pamant ,stie sa ma iubeasca si sa fie neconditionat "acolo",care lupta in fiecare zi sa imi demonstreze ca este cel mai bun  Si lucrurile astea sunt cele mai importante !,Micile greseli cad in fata acestor aspecte,si tot ele ne fac oameni si ne ajuta sa ne dam seama cine ne vrea binele si cine este "acolo" doar pentru ca in alta parte nu are loc......"Iubesc,am curaj,si ma tem."..........Mi-am promis mie ca o sa fac cateva schimbari in viata mea incepand de astazi ,si, de obicei ,ma tin de cuvant .....I love you :-*

Un comentariu: