duminică, 8 februarie 2015

"Raceala"................




  Sunt intrebata uneori cum de imi plac oamenii care emana raceala........ Sau aud ca "n-are cum sa-mi fie dor de cutare, ca a fost asa si asa." Ei bine, de-a lungul timpului am ajuns sa imi dau seama ca mie imi plac oamenii care emana "raceala". Pentru mine nu este raceala, este respect. Imi plac enorm oamenii care emana respect, oamenii care te fac sa stai drept in fata lor, oamenii care desi nu par sa arate, sunt plini de omenie, oamenii care te fac sa-ti doresti sa fii mai bun, sa perseverezi, sa nu renunti, oamenii care te ambitioneaza. Imi plac acei oameni care te fac sa-ti doresti sa nu-i dezamagesti. Imi plac acei oameni care desi par duri, misteriosi si inabordabili, sunt de fapt foarte sensibili si care fac bine fara sa spuna asta in gura mare.Imi plac oamenii care te cearta atunci cand este cazul, dar care n-o fac cu rautate, o fac tocmai ca sa te faca sa nu renunti si atunci cand meriti, te lauda, insa foarte subtil, fara sa te ridice in slavi. Nu te lauda neaparat prin vorbe, ci prin fapte. Doamne cat imi plac!!! .....Nu am avut parte de foarte multi astfel de oameni, dar cei care au fost au lasat amprente care nici in ziua de azi nu s-au sters. Si sunt foarte putini cei care reusesc sa fie asa. Sunt foarte putini cei care reusesc sa ma faca pe mine personal sa-mi fie rusine sa ma uit in ochii lor atunci cand n-am facut un lucru aparent banal...

Un comentariu:

  1. Rece-cald, rece-cald, rece-cald... N-ai de ce sa te rusinezi, draga! :* Altii ar trebui pentru ca nu au facut tot.

    RăspundețiȘtergere