joi, 19 februarie 2015

Limite.............




  Nu mai am rabdare pentru anumite lucruri, nu pentru ca am devenit aroganta, ci pur si simplu pentru ca am ajuns intr-un punct al vietii mele in care nu mai vreau sa irosesc timp cu ceea ce-mi displace sau imi face rau. Nu mai am rabdare pentru cinism, critica si cereri exagerate de orice natura.....mi-am pierdut dorinta de-a le face pe plac celor care nu ma plac, sa-i iubesc pe cei care nu ma iubesc si sa le zambesc celor care nu vor sa-mi zambeasca......nu mai pierd un singur minut cu cei care mint sau manipuleaza. Am decis sa nu mai coexist cu pretinsul, ipocrizia, falsitatea si cu laudele ieftine...... nu tolerez nici eruditia selectiva, nici aroganta academica..... si nici nu ma adaptez la barfa mondena..... urasc conflictul si comparatiile. Cred intr-o lume a contrariilor si de aceea ii evit pe oamenii cu personalitati rigide si inflexibile......imi displac lipsa de loialitate si tradarile intre prieteni. Nu ma impac cu cei care nu stiu sa faca un compliment sau sa spuna un cuvant de incurajare.....exagerarile ma plictisesc si am greutati in a-i accepta pe cei carora nu le plac animalele. Si peste toate acestea, nu am rabdare pentru oricine nu-mi merita rabdarea..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu