duminică, 9 februarie 2014

Marturisiri feminine.....

  " Daca ma inseli , vreau sa stiu.N-as alege sa ma minti.
As alege sa stiu ca  nu te-ai multumit cu ceea ce ai.Nu te-as putea ierta imediat, orgoliul m-ar impinge sa ma razbun, sa te ranesc. Dar daca ce este in suflet depaseste orgoliul, revin la tine curand.
Nu  te controlez, poti foarte usor cand te intreb cine este la telefon  sa imi spui "Dan" in loc de "Dana".Cand eu sunt la dus, tu poti sa vorbesti cu ea linistit sa ii spui "nopate buna".Cand eu ma uit la film , tu poti sa stai pe mail sau pe messenger si sa timiti  mesaje de  amor.Nu am de ce sa fiu spionul tau .Daca alegi sa minti , te minti in primul rand pe tine .Nu vad de ce nu mi-ai spune direct "vreau sa traiesc asta".
Ce as-i putea eu sa-ti fac? ....Sa te opresc?....Cum?....Daca vrei cu adevarat sa traiesti ceva , traieste si peste mine, si peste ceea ce te-as ruga eu .Daca vrei sa te opresti , o faci tot pentru ca vrei tu , pentru ca alegi  sa ma ranesti , sa nu aduci intre noi o durere meschina inevitbila, umana si pentru ca voaiajul nostru este mai puternic decat satisfactia  unei croaziere temporare"

    Din categoria " detectiv fara voie " :d

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu