miercuri, 26 martie 2014

Adevarata durere.............


   Cu totii credem ca adevarata durere este suferinta din dragoste. Acel moment care pare sa dureze o vesnicie, acel moment in care nu mai sti unde esti, ce faci, acel moment in care crezi ca ai murit, dar de fapt esti suspendat undeva , intre trecut si prezent, fara dorinta de a o lua de la capat. Si intr-adevar, suferinta din dragoste este poate cea mai adanca si mai patrunzatoare durere pe care o cunoaste sufletul nostru. Pana la un moment dat. Fiindca ea este depasita cu mult de suferinta pierderii unui parinte, a unui copil, durerea din sufletul unui muribund care stie ca zilele ii sunt numarate, durerea unei mame bolnave care stie ca nu mai are sansa de a-si vedea copilul crescand. Exista atat de multe suferinte, incat cea din dragoste ti se pare pur si simplu o prostie. Atunci cand constientizezi cu adevarat care este cea mai mare durere , faptul ca ai plans si ti-ai dorit sa nu mai traiesti la un moment dat, este chiar rusinos. Toata durerea pe care ai simtit-o la un moment dat paleste in fata adevaratelor suferinte. Este o lectie pe care din nefericire o invatam in cel mai crud mod, mai tarziu decat ne-am asteptat. Astazi, atunci cand viata mea pare ca-mi scapa din maini si totul pare ca se destrama ma gandesc la cei a caror durere este incomparabil mai mare decat a mea si imi ascund lacrimile si disperarea in speranta ca va fi si mai bine. Si cu gandul la ei, parca durerea mea scade in intensitate si in cele din urma dispare din sufletul meu. Urma ramane insa, dar este un pret care merita platit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu