luni, 3 martie 2014

Ganduri inainte de culcare..........

      Ma simt obosita.....lipsita de putere si cu moralul la pamant ......Nu fac aceasta postare ca sa ma vait sau sa caut compasiune...insa pentru prima data in viata mea m-am simtit neputincioasa.....neputincioasa fata de persoana pe care o iubesc cel mai mult MAMA
    Incerc sa fiu cat de tare pot, pentru a nu claca in fata ei ....insa abia mai pot ...zeci de ore petrecute in spital, zeci de ore de nesomn , zeci de ore de lipsa a poftei de mancare, au inceput sa isi spuna cuvantul ....pur si simplu nu ma mai recunosc nici eu .....Insa astazi parca incet incet rugile mele par sa fi fost ascultate, si mama mea pare sa se simta mai bine .....si sper sa se simta din ce in ce mai bine ..........Am nevoie de ea, am nevoie de sfaturile el ....imi este dor chiar si de reprosurile si dojeneala ei .
    Te iubesc MAMA!
    

2 comentarii: