duminică, 30 martie 2014

Ce vreau eu de fapt?



   Stateam azi si ma gandeam cum suntem noi oamenii in general........promitem multe, facem putine, luam totul, oferim nimic, urlam, tragem, tipam, mintim, pervertim lumea cu ce apucam, dam din coate si apoi ne oprim istoviti, fara nici o directie si fara nici un tel.......barfim, ranjim cu rautate, jignim, atacam pe la spate, uneltim, ne purtam necivilizat, apoi ne batem cu pumnul in piept si urlam ca suntem ”oameni”, ca suntem ”fiinte superioare”.......vedem masini luxoase, case mari, haine scumpe si ne dorim si noi. ..credem ca asta ne aduce fericirea care lipseste ( pentru ca da, lipseste ceva).....facem promisiuni desarte, marturisim iubiri neexistente si furam inimi si trupuri pentru simpla placere.......dar oare ce ne dorim cu adevărat??
 Eu una imi doresc lucruri simple...o familie.....poate si un bebe...si sa ma bucur de lucrurile aparent complicate dar simple de fapt...dar ma gandeam ca degeaba vreau eu daca cel pe care il caut de  fapt  cauta senzationalul intr.o relatie...... am ajuns sa ma uit la altii cum se iubesc pentru ca eu una am uitat cum  se traieste acest sentiment......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu