vineri, 21 martie 2014

Mai mult suflet si mai putin om...............

   Sunt mai mult decat sigura ca visez prea mult; sunt sigura ca atunci cand ofer iubire, ofer poate mai mult decat au nevoie; este fara indoiala ca atunci cand imi pasa, imi pasa din toate colturile sufletului; si cand mi-e dor, mi-e atat de dor incat ma descompun sufleteste pana nu mai ramane nimic. Sunt sigura ca atunci cand plang, nu plang numai pentru ce ma apasa pe mine, plang si pentru ce ii apasa pe cei pe care ii iubesc. Fii convins ca atunci cand iti dau increderea mea ti-o dau pe toata, fii convins ca atunci cand ai impresia ca ti-am impartasit o farama din mine de fapt m-am oferit cu totul. Cred ca sunt mai mult suflet si mai putin om. Cred ca simt prea mult si cred ca legile firii se dau peste cap cand fac asta. De ce? Pentru ca ma doare.

Un comentariu:

  1. ''Adio ucide speranta oamenilor de a se vedea..''Si cine stie poate ne vom intali''
    ,,Sa nu spui niciodata adio''
    ---- Sa nu uiti niciodata vorbele astea------

    RăspundețiȘtergere