luni, 10 martie 2014

Povesti .............


   Imi este mila de femeia care te va iubi. O sa aiba nevoie de o matura si de un faras ca sa adune partile pe care le-am rupt din tine. O sa-mi auda numele atat de des incat o sa ma viseze si in somn. Se va uita la gatul tau, la buzele tale si la gura ta, intrebandu-se in ce mod si in ce fel te atingeam eu, ce ti-am facut sa nu ma uiti. O sa-ti promita toate lucrurile pe care ti le-am promis eu, dar pe care nu am reusit sa le indeplinesc. Poate o sa-ti promita mai multe. O sa auda povesti ingrozitoare, pentru ea. Cat de egoista eram, cum minteam. O sa se intrebe, cum cineva atat de minunat si dragut ca tine a putut iubi, si probabil iubeste un monstru de femeie, care l-a avut inaintea ei. O sa concureze cu fantoma mea, deoarece pe mine nu ma vei vedea, dar ma vei simti. O sa inteleaga de ce nu te uiti niciodata la dulap. De ce iti este frica sa te uiti sub pat. O sa stie ca fiecare coltisor din camera ta este atins de mine, fiecare parte are amprenta mea pe ea.

2 comentarii:

  1. * Dar ma vei simti (cu un singur "i"); e cu 2 de "i" doar la persoana I ("eu venii", de exemplu) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru antentionare :-*

    RăspundețiȘtergere