sâmbătă, 30 august 2014

De neinlocuit............



  M-am abtinut cu greu sa nu "te caut"..iti spun sincer .. mi-a fost foarte foarte greu....nu puteam sa te privesc ......si sa ma gandesc ca nu mai esti ....cat de mult mi-am dorit sa te vad in fata ochilor macar pentru o clipa, ma multumeam si cu un vis.....cat de mult mi-am dorit o imbratisare macar fie ea si de o secunda... pffff numai eu stiu cat de greu mi-a fost... puneam mana pe telefon si ma uitam la numarul tau minute in sir...dar nu mai avem pe cine sa sun, stiam ca nu va mai raspunde nimeni ...iarta-ma .. poate ca si tu ti-ai fi dorit sa ma vezi.. am specifact POATE.. este posibil sa ma insel...dar gandul ca nu mai esti ma pietrificat .......este un sentiment ciudat... este prima data in viata mea cand mi se intampla sa traiesc asemenea clipe de cosmar...nu am dormit foarte multe nopti ..am derulat in mintea mea .. toate clipele petrecute impreuna ... si ziua cand ma plimbam pe strazi.. ma uitam in toate partile...poate din intamplare te vad, sau cineva sa imi spuna "gata...farsa a luat sfarsit"...dar din pacate nu s-a intamplat nici acest lucru.....Am incercat sa te scot din adancul inimi mele.... Pentru un moment doar sa te privesc o data si sa-ti soptesc... Te iubesc. Dar nu am putut... Mi-am intrebat sufletul de ce nu se poate... iar el mi-a soptit: pentru ca va ramane acolo pentru totdeauna spunandu-mi ca esti un ingeras pe care trebuie sa il hranesc cu dragoste... Atunci am inteles ca tu erai acea persoana la care am visat toata viata, tu erai acea persoana cu care imi doream sa-mi traiesc tot restul vietii, tu erai acea persoana la care puteam sa-i spun cu toata fiinta mea Te iubesc! Care sunt de fapt doar doua cuvinte pe care le rostesti intr-o secunda...dar iti trebuie o viata sa le traiesti...Vreau sa stii ca esti in mintea si in sufletul meu in fiecare secunda pe care o traiesc ... o sa te iubesc toata viata mea.. a trecut prea mult timp.. si nu a reusit nimeni sa-ti ia locul oricat am incercat..esti de neinlocuit .......my Angel 

Un comentariu: