joi, 7 august 2014

Restul este CAN CAN...........


  De cand parintii mei mi-au dat viata tot timpul am invatat ca nu are rost sa ma zbat sa fac parte dintr o viata in care nu sunt dorit.Ca aceia care nu cauta apropierea de mine ,nu imi simt lipsa.Ca oamenilor carora nu le este dor de mine nu ma iubesc.Am invatat ca oamenii te respind daca nu le faci mereu pe plac si te uita daca numai au nevoie de tine.Am invatat sa fiu mai atent in a ma implica sufleteste,sa fac diferenta intre cei care ma iubesc si cei care doar ma folosesc.Am invatat ca daca cineva ma iubeste cu adevarat nu imi va da motive sa ma indoiesc de asta.Am invatat ca singura functie a mintii este de a diviza la nesfarsit. Rolul inimii este de a vedea ceea ce uneste, lucru de care mintea nu este deloc capabila. Mintea nu poate sa inteleaga ceea ce se afla dincolo de cuvinte; ea poate sa inteleaga numai ceea ce este corect din punct de vedere lingvistic, ceea ce este corect din punct de vedere logic. Ea nu este preocupata de existenta, de viata, de realitate. Mintea este, ea insasi, o fictiune. Poti trai si fara minte. Insa nu poti trai fara inima.Si cu cat existenta ta este mai profunda, cu atat este si inima ta mai implicata.Indiferent ce faci in viata, va fi nesemnificativ. Dar e foarte important sa o faci.Imi iubesc cu adevarat prietenii care-mi sunt prieteni alaturi de mine..restul este CAN CAN..Va pup cu drag si va doresc o zi super frumoasa.................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu