luni, 11 august 2014

Tacerea este mai sanatoasa..............


  Cateodata, oamenii spun prostii mai mari decat ei, desi tacerea este mai sanatoasa si deloc rusinoasa....sau mai era vorba aia cu “daca nu ai nimic bun de spus, mai bine taci”, ramas din anticul “daca taceai, filosof ramaneai”......In fine nu insist prea mult pe momentele cand se aplica exact cele de mai sus, dar exista momente cand nu trebuie sa insisti in prostia ta, ci sa taci si sa mai rumegi putin replicile pe care aveai de gand sa le spui... ceea ce nu apreciezi.. pierzi! ...si ce pierzi.. apreciaza altul de doua ori mai mult... Se spune ca omul este suma faptelor sale...judecand dupa greseli si fapte bune, probabil nu am cea mai mare suma, viata nu vine cu instructiuni...dar este datoria mea sa o imbunatatesc...nu-s perfectionista dar nici superficiala...sunt intuitiva si nu pot fi influentata...parerile mele raman ale mele si de cele mai multe ori am avut dreptate in tot ce am zis ca se va intampla vizavi de mine sau persoana de langa mine.. Sunt o fire impulsiva...trec de la o stare la alta.. zambesc mult... tin la persoane si la momente...prefer sa ignor o problema pana cand ii gasesc solutia...imi place sa pierd vremea....imi plac diminetile de vara, mirosul de toamna, ploaia..nu pot spune ca sunt un life-lover si ca ma bucur de fiecare moment in parte, dar cand imi amintesc cat este de scurta..ei bine, o traiesc din plin pentru ca gandesc inainte sa vorbesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu